Alla inlägg den 5 juli 2012

Av husägare - 5 juli 2012 21:35

Har varit inne hos grannen igen, passade på att fota deras spiskupor. Så här ska det vara. Fast spegelvänt blir det.


 


Idag var jag och snokade efter utedasset. Mycket riktigt, det var i ett av skjulen, där jag trodde. Riktigt fräscht dessutom. Jag ska skura upp det och hänga dit Oscar II så blir det fullt användbart.


 

den här bilden tog jag någon vecka senare, det blev ett riktigt trevligt dass minsann. Tavlan hittade jag i en garderob. Det finns en till tavla med Oscar II men den har inget glas så den måste jag fixa till innan jag kan hänga upp den.


För övrigt går jag och småjobbar lite här och där, alla nubben borta nu i Johans tak men en del av det limmade pappret är kvar. Jag har fastnat i det taket, vet inte hur jag ska göra med listerna...

Ovido - Quiz & Flashcards