Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av husägare - 24 augusti 2012 11:43

Gjort två strykningar i taket i köket men det behövs en till och det kommer färgen att räcka till så det är väl bara att köra på. Men idag fanns det mkt annat som behövde göras, laga staket och titta till ungdjur och sånt så jag orkar inte riktigt, och i eftermiddag jobbar jag. Det får vara till på måndag. Lite träligt men då blir det väl äntligen klart åtminstone. Har slipat lite där det var lite osnyggt. En riktig målare skulle nog drabbas av ett lätt illamående om han var tvungen att titta länge på spåren av min penselföring... Jag tröstar mig med att det är rätt sällan man sitter och tittar upp i taket...

Och i badrummet tog det stopp när muraren skulle börja lägga golvet, det visade sig att italienarna hade packat fel när de skickade klinkerbuntarna. Det skulle vara tre nyanser men var bara två. Så det blir också på måndag. Eller tisdag...


Ovido - Quiz & Flashcards