Alla inlägg den 8 december 2013

Av husägare - 8 december 2013 22:52

Nu har jag hängt upp gardinerna i rummet också. Hade råkat såga listerna en halv centimeter för korta så min upphängning fungerade inte. Kunde lösa det genom att sätta en skruv i kortänden på listen och hänga den i vinkelkroken. Blev bra, ser inte alls konstigt ut.  

Detta rummet är också nästan klart nu. Väggskåpet ska hängas upp (om jag pratar snällt med mina inneboende tonårskillar...) och jag ska fixa en annan soffa och slänga ut den som fanns i huset från början. Och så har jag problem med mors jättestora soffbord. Det platsar inte riktigt. Men Dick har ju gjort det, jag VILL ha det! Jag har kommit på att jag ska inte ha någon TV, det finns ingen bra vägg till det. Istället ska jag ha en projektor som man kan koppla till datorn och i öppningen mellan köket och rummet ska det hänga en filmduk som man drar ner.

Framför spisen ska det vara Ölandsskiffer som jag har varit och hämtat hos Carina, blir kanon.

Kul alltihop. I år blir det Jul i Bersbo!

Ovido - Quiz & Flashcards