Alla inlägg den 6 januari 2013

Av husägare - 6 januari 2013 21:45

Kommoden och bänkarna är oljade, blev väl OK. Plankan som står bakom handfatet är den som innehåller infällda spotlights och ska sitta på väggen ovanför spegeln.


Jag ser på bilden att jag inte har tagit bort all tejp efter min inplastning. Vad värre är så kom jag just nu på att vi gjorde ett stort feltänk när vi bestämde hur rören skulle gå till handfatet. Jag visste ju redan då hurdant handfat jag skulle ha och borde såklart ha begripit att det skulle varit perfekt om de hade gjort likadant som till duschen, dvs kretat in rören i lerkliningen och gjort så att de kom ut ur väggen rakt ovanför handfatet. Nu får jag ett rör som kommer upp bakom handfatet genom brädan i kommoden och det blir både fult och framförallt omöjligt att hålla rent.  

Ovido - Quiz & Flashcards