Alla inlägg den 19 september 2013

Av husägare - 19 september 2013 16:56

I köket och rummet där alla foder och golvlister var bortrivna under renoveringen kändes det dumt att sedan sätta tillbaks de fula smala som var utbytta. Istället har Ahlström sågat nya åt mig. Efter den gamla modellen som ju fanns kvar i hallen. Hallen har mer fungerat som trapphus närhuset var flera lägenheter, där har ingen gjort något alls så där är allt det ursprungliga kvar. Nu har det äntligen blivit dags att snart få upp listerna. I måndags kom de till mig. Igår oljade jag dem med linolja, inbillar mig att målningen kommer att gå bättre sedan om de är oljade först. Ska bli spännande.

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder för tillfället. Den lilla kabeln mellan kamera och dator råkade komma bort i flytten...

Ovido - Quiz & Flashcards