Alla inlägg den 15 maj 2013

Av husägare - 15 maj 2013 18:43

Jag har undrat mycket hur det ska gå till att få upp alla mina hängare i badrummet. Själv har jag inte mod och kapacitet att göra hål i kaklet och få fast grejer så det blir bra. Jag har hört att det finns bra och starka lim. Men inte riktigt vetat var eller hur. Sedan läste jag om någon som hade provat limmet Pattex och det var så otroligt fruktansvärt bra att vederbörande råkade limma fast en hel del som inte skulle limmas fast också. Nu har jag köpt mig en dylik limförpackning! Det står att det fäster "instantly" och håller två ton. Så det gäller att man tänker före och mäter och  ritar ordentligt var allt ska sitta. Ska nog inte göra detta utan att ha killarna med mig... Och så gäller det att inte limma fast nån skruvmejsel på toalettstolen....

 

Ovido - Quiz & Flashcards