Alla inlägg den 13 december 2011

Av husägare - 13 december 2011 21:27

Projektet att elda upp källaren börjar nu nalkas slutet. Nu kommer hantverkarna närsomhelst för att byta ruttna bjälkar. Ska bli spännande! Jag är inte helt klar med källaren men det syns åtminstone en tydlig skillnad, jag har gjort en heroisk insats tycker jag själv. Nu på slutet är det ännu jobbigare för nu är det friskare virke som oftast måste sågas. Det känns ju ganska bra, det var lite otrevligt att bryta breda grova plankor i lagom vedträbitar, kändes inte riktigt som att jag har köpt nåt bra hus... Projekt elda källaren har varit "allomfattande", jag har inte haft någon kraft alls över till att tänka på resten av huset eller vad jag i övrigt vill göra. Men förhoppningsvis kommer den lusten tillbaka när läget i källaren väl är under kontroll.


       

Ovido - Quiz & Flashcards